Jag hittade julmusten!

Obeskrivlig lycka är vad en gravid tant känner när hon haft enorma crawings efter en sak och får sedan reda på var man kan få tag på det. Snart skickar hon iväg gubben sin för att köpa denna guldtacka och sätter snart läpparna mot denna gudomliga dryck och känner oerhört lycka. Jag hittade julmusten!

Vad har jag gjort mer i helgen förutom att sätta i mig några flaskor julmust? *funderar och smuttar lite i glaset med julmust som jag har brevid mig* Jo jag har ju firat min fina Felix födelsedag! Det var jättemysigt och trevligt. Hon bjöd på ostbricka, bål med sjukt mycket frukt i, fruktiga alkoholfria strawberry daiquridrinkar och en massa chips och dipp. Mumsigt värre! Kände mig som en gravid lite prinsessa med en hoppande groda i magen.

Nu har man börjat känna rörelser. Det är mysigt! Eller jag har känt dom ett tag nu men de har blivit lite kraftigare nu. Längtar dock till de första riktiga sparkarna och dom där benen och armarna som dom kan sticka i sidan på magen som gör att magen får en rolig form. Det är kärlek det!

Får uppdatera mer sen. Ska doppa lite baguett i en massa olika såser jag har och dricka lite julmust.

Kommentarer
Postat av: Axelina

Så du hittade julmusten till slut!

Vart det coop eller hittade ni den närmare ?

Jag har tack ock lov inte haft några direkta crawings den här gången, fast jag kan bli sjukt saltsugen men ändå ingen måste ha känsla (än?)

Postat av: Bella

Jag hittade den på coop, men vi har köpt hem 5 flaskor så att det skulle räcka, är väll två flaskor kvar :P Jag har också fått någon dille på citrusfrukter. Apelsin och clementin är det som gärna får slinka ner i min mage, he he.

2010-10-05 @ 13:36:45
URL: http://bbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback