Detta är jag:


Vem är jag? Svår fråga. Ska man beskriva sig själv lite kort så måste man ju ta med att man är mamma eftersom det är en stor del av vem jag är. Mamma är man inte en kort stund på dagen utan det är man 24/7 och att bli mamma är det absolut bästa jag varit med om! En del har frågat hur känslan är att bli mamma men den går verkligen inte att beskriva i ord.
Men jag är inte bara mamma, jag är självklart så mycket mer. Jag har starka åsikter kring mycket och är uppriktig med vad jag tycker om det mesta, men självklart har även jag dragit en rövare när någon frågat "ser jag tjock ut i den här". Det beror lite på vem det är som frågat också men frågan är om folk verkligen förväntar sig uppriktighet kring den frågan, svårt.
Jag behöver inte skriva en novell om vem jag är då det faktiskt är min blogg ni är inne på och då så borde ni få en uppfattning om mig när ni väl börjat läsa, annars kanske jag har misslyckat totalt eftersom det faktiskt inte är en modeblogg jag sysslar med...
Fråga mig gärna om ni har något som ni funderar på! Ni kan klicka på min gästbok eller så kommenterar ni något av mina blogginlägg.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Jag gillar:

Min lilla familj, Sommar och sol, Tatueringar, Kläder, Skor, Väskor, Kärlek och Romantik.

Jag ogillar:
Falskhet, Väntetider, Myggor, Fiskbullar, Rosévin, Dåliga dokusåpor och När folk inte ringer när dom säger att dom ska ringa.


 
 
 
Trackback