Mathysteri

Sitter nu och tittar på Hells Kitchen och blir så där lagom sugen på mat. Det är mycket mat som ser väldigt gott ut och som man aldrig testat på förut. Jag tycker ju det är roligt att stå i köket och exprimentera så detta är lite som att visa upp en tänd ciggarett till en röksugen. Men det är kul att se. Det känns lite som att mat är det nya bland folket. Man ska kunna laga mat och man ska vara finsmakare ut i fingerspetsarna, trots att många egentligen skulle vara lika nöjda över en pizza som en hummer. Men jag tycker i alla fall att det är roligt. Mat är roligt.
 
Imorgon blir det att lämna barnen på dagis och åka till jobbet. Jag jobbar till klockan åtta imorgon kväll så är det någon som vill något så får ni höra av er efter det. Ska bli skönt att få komma iväg, nu har jag suttit hemma i några dagar igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback