Klart för idag

Nu är klockan strax efter 22 och jag har nu hunnit med alla punkter för dagen. Den sista kunde jag inte göra tidigare av vissa anledningar men nu är den klar och det är skönt att veta att man inte skjutit på en massa till imorgon.
Den här veckan har varit lite upp och ner men imorgon är det fredag och sen är det helg. Imorgon är också barnen hemma från dagis vilket är supermysigt eftersom jag inte hunnit träffa dom så mycket varken igår eller idag. Igår jobbade jag mellan kl 13-21 så då låg de och sov när jag kom hem och idag vart det bara ett par timmar efter dagis som vi fick umgås för sen åkte de iväg på deras kusins kalas och kom faktiskt inte hem förrän runt 21.40. Så nu har dom slocknat i deras sängar.
Min rygg funkar fortfarande inte som den ska så medans de var på kalas så la jag mig hemma i soffan och tittade på Jägarna 2 (som jag inte tidigare sett) och satte på TENS på ryggen. Riktigt skönt.
 
Snart dax för sängen, men först "Kniven mot strupen". God natt god natt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback