Påskpyssel

Idag har jag och Liam påskpysslat lite. Det får rykten om att det snart är påsk. Det blev att måla lite snygga plastägg som vi ska hänga i lite påskris. Det blir nog finfint när det blir klart. Fisen engagerade sig till tusen i målandet och det slutade med ett lite halvdystert ägg men ändå så fint eftersom det är min prins som har målat det.

Idag har tanken också slagit mig. Bara fyra månader kvar. Helt otroligt. Vad tiden går fort. Nyss var det ju ett helt år kvar men nu är det ynka fyra månader!?!

Nu ska vi försöka ta oss ut på gården en stund. Ett annat rykte som går är att det ska bli snö i helgen så jag vill njuta av snöfri backe en liten stund idag. Om mina söner bara vill ta på sig kläder nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback