Möhippa!

Igår vart jag hippad! Mina vänner kom och tog mig hemma. Jag hade misstänkt lite att det skulle bli igår men vart ändå väldigt förvånad. Jag fick en lapp om att jag skulle packa badkläder, handuk, övernattningssaker och varm tröja/jacka. På huvudet satte dom en krona och sen fick jag även ögonmask, hårdpännen och en stor toffs, alla i riktigt rosa färg. Efter att jag hade packat åkte vi ut mot flygplatsen där det blev en picnic med jordgubbar, skumpa, brieost och kex. Jättemysigt! Efter picnicen var det dags för mig att sätta mig i ett litet flygplan och åka upp i luften. Två av mina vänner fick också följa med. Det var superroligt! Fick testa att flyga själv och vi hade en supertrevlig pilot med oss. När vi väl landat så åkte vi till Karlskoga och Bodaborg (massor med rum med hinderbanor och klurigheter där man ska samla stämplar). Utanför där dukade vi upp och det bjöds på en supergod pastasallad som en vän som är kockutbildad hade gjort. När maten var klar var vi inne på Bodaborg och sprang runt. Vi fick dela upp oss i två lag och så tävlade vi lite mot varandra. Mitt lag vann, he he. När det var klart så satte vi oss i bilen och körde ut mot ett par av tjejernas släkts sommarstuga (dom är kusiner). När vi kom dit mötte en annan vän upp oss som inte hade kunnat vara med på dagen men ville ändå hälsa på på kvällen. Kul! Vi började med att grilla grillspett och så fick vi hemmagjord potatissallad till. Sen vart det bad, kubbspel, vin och en massa mys. Alla sov inte kvar men fem av oss gjorde det i alla fall. På morgonen satt vi och pratade en stund och sen åkte två av tjejerna hem medan jag och mina två svägerskor åkte och tog en lunch på lyxiga McDonalds, ha ha. Hade en supertrevlig dag i alla fall! Tack så mycket tjejer!! Jag har inte så mycket bilder att dela med men två bilder har jag från flygningen så jag bjuder på dom så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback