Rhodos

Om ett dygn så har jag och min man äntligen landat i Rhodos dit vår bröllopsresa bär. Det ska bli underbart! Ca 35 grader varmt och i vattnet kan vi "svalka" oss i 27 grader. Härligt! Det ska bli helt underbart att få åka iväg bara vi två i en vecka och bara få koppla av utan en massa måsten. Självklart kommer vi sakna ihjäl oss efter våra barn men dom kommer vara i tryggt förvar hemma hos min vän Lina som ska ha hand om dom. Verkligen hur snällt dom helst att hon vill ställa upp så för oss! Tack så mycket vännen!
 
Nu har vi snart packat ner allt i väskorna och jag känner att jag nog borde väga min väska bara för att vara på säkra sidan. Men imorgon kl 17.30 bär det av. Mot nya äventyr och så ses vi om en vecka igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback