Överaskning för 30 åring

Nu är jag trött. Känner att all sömn jag missat i helgen vill tas igen, och helst nu med en gång. Helgen har varit fullspäckad av aktiviteter, som vanligt känns det som nu för tiden. Fredagen har jag för mig vart hyfsat lugn men lördagen vart det att gå upp tidigt. Då kom Malin och Erika och hämtade mig och så tog vi sikte mot Degerfors. Skulle sy upp en klänning där och sen åkte vi vidare till Marieberg och spenderade några timmar där. Efter det vart det mat på Rosalis i Örebro och skjutsa hem Malin. Ingen rast och ingen ro efter det för sen vart det att åka hem och byta om och slå in en present för att hinna tillbaka in till Örebro igen. Den här kvällen var det planerat att överraska min vän Lina som har fyllt 30 år. Överaskningen startade på Kinamuren där det vart mat och dryck. Forsatte sedan mot O'learys för att sedan avslutas på Harrys. Det var mycket trevligt i alla fall och jag tror att Lina också hade ganska så kul.

Söndagen var kommen och jag gick upp med barnen klockan tjugo i nio så Simon fick dra sig lite extra i sängen denna morgon. Frukost och mysförmiddag vart det och sedan lagade jag till spagetti och köttfärsås innan det var dax för stt besöka granngården för en fika. Med granngården pratar jag om Annika, Martin och deras tre guldgossar. Efter fika där tog vi sikte mot Hällabrottet där det i snön vart grillning och Simons bror Jonas och Erika. Som sagt, full fart hela helgen men riktigt trevlig var den. Tack för den här helgen alla ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback