Kan han gå?

Just ja. Kommer ni ihåg att jag skrev om att Nemo "tappade huvudet" för ett litet tag sen? Var iväg med honom till bvc som sen fixade en tid till läkaren. Här fortsätter vår otur med ALLA läkarkontakter som den här familjen möter på. Kom in, satte min lilla 5 månaders son i knät och läkaren tittar på honom och frågar:
- Kan han gå?
- Eeeh.. Va?
- Kan han gå? Promenera runt?
- Eeeh.. Nej.
- Nehe....
Sen tittar han på Nemo som om han skulle vara lååångt efter i utvecklingen.
Snälla läkaren. Visa mig en 5 månaders bebis som kan promenera runt så ska jag försöka få tillbaka förtroendet för dig igen. Tills dess... Njae, vi söker nog en annan läkare till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du skämtar??? Vilken planet kom den läkaren ifrån?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback