Inte min dag

Inte min dag idag. Hade tänkt att jag skulle ta med Liam till biblioteket efter dagis och faktiskt längtat lite efter det men självklart har jag nu blivit sjuk så det kommer inte bli av.
Sen fick jag ett sms om att pappas hund Tuva har fått somna in. Lilla fina Tuva. Känns som hon alltid har funnits där ju!
Sen går jag in på Wordfeud och väljer Random och då börjar någon skicka en massa kommentarer som bara mindre begåvade människor skriver. Dom som inte riktigt är torra bakom öronen heller. Så det var ju slöseri med tid.
Ska nu se om jag kan få tag på Simon, om han kan hämta Liam från dagis sen. Annars får jag försöka ta mitt sjuka arsle dit och hem. Skönt att det är nära i detta fall och inte så långt till toalett.
Nu ska jag ta hand om Nemo som inte heller är på bästa humör då han håller på att få tänder.
Klockan är tjugo över tolv och dagen har knappt börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback