Mänskligt pussel

Den här natten har nog varit den värsta på länge, och min rygg har tagit den del stryk. Först så flyttade vi lite möbler och grejer ur lägenheten igår som gjorde att jag hade ont i ryggen och sen blev det att dela säng med två barn och en sambo i natt istället för enbart sambon. Trångt!
Liam sov jättedåligt så till slut fick jag bära in honom och lägga honom på min sida av sängen, där det redan låg en bebis som inte ville ligga i vaggan. Nemo är lite mammig på natten också och ska helst ligga med huvudet mot mig och kroppen tätt intill. Har försökt att vända på honom men han är alltid där ändå. Mysigt men man ligger ju inte så avslappnat på nätterna. Så inatt fick jag lägga pussel med mina barn och mig själv för att vi skulle få plats utan att riskera att ramla ur sängen. Simon sov redan och skulle upp klockan fem imorse så jag ville inte väcka honom heller. Men till slut så sov bägge barnen (efter en massa krångel då Nemo skulle ha nappen men tappade den hela tiden och Liam ville att jag skulle ligga vänd mot honom så jag fick ligga med ryggen mot Nemo, ena handen på Liam och den andra bänt bakåt för att kunna försöka peta in nappen i munnen på Nemo *pust*). Imorse när klockan ringde var det enbart jag som vaknade. Barnen sov gott och själv så var man helt slut i kroppen. Hade man kunnat hade man gärna lagt sig och tagit en liten lur nu men det är för mycket som ska göras. Sova får man göra när man dör!



Så här sov vi i natt.. Undrar varför jag har så ont i ryggen idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback