Fredagsmys

Jag är trött och försöker hitta källor för att få inspiration för att veta vad jag ska skriva om men den verkar gömma sig från mig. Har idag hunnit med en tur till Öppna förskolan och sen äta lite mat. Idag bestod lunchen av makaroner och en bur makrill. Mumsigt faktiskt.
Ikväll är faktiskt en av de kvällar då Simon inte kommer jobba. Han jobbade till klockan 23 igår. Själv hade jag hand om en son som kommit in i trotsåldern och en bebis som hade svårt att koppla av och var lagom missnöjd mest hela tiden. Inte konstigt att man är lite trött idag. Men ikväll får jag i alla fall spendera kvällen med Simon. Får se vad vi ska hitta på då.

Eftersom jag har total brist på inspiration just nu (kanske väcks igen om en liten stund) så tänker jag önska er en trevlig helg och lämna er nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback