Underbar kommentar

Fick en underbar kommentar från vår granne idag när jag var på väg och skulle hämta Liam från dagis. Hon berättade att hon sett mig flera gånger med Nemo och hon tycker att det ser så härligt ut att jag alltid bär runt på honom och inte använder vagnen som alla andra gör. Hon tyckte att det var så bra gjort av mig.
Hade knappt hjärta att säga att Nemo nu börjar bli så tung att min rygg pajar så att jag snart måste använda mig av vagnen på heltid och inte bara när jag går lite längre bitar. Men det var en söt kommentar tyckte jag!



Idag blir Nemo 3 månader också! Världens bästa och finaste lilla bebis börjar bli stor. Det märks att det inte är lång tid kvar innan han kan sitta upp för han gör goda försök nu och blir sur när han måste ligga ner.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Oj vad fort det går :) Stora killen.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback