Lilla tisdagslistan

Även om det är tisdag idag så känner jag att jag är så glad över en massa saker så att jag vill göra Lilla tisdagslistan! Så här kommer den:


Idag tisdag är jag glad för att...
  • Jag har världens underbaraste familj!
  • Vi har lyckan att ha hittat en sån bra fotograf som kan fotografera våra lyckligaste stunder.
  • Vi ska snaaaart flytta in till vår bostadsrätt!!!
  • Simon kanske får ett av de två jobben han ska på intervju för och då kanske hitta ett jobb som passar honom bättre, som han trivs med och som ger lite mer pengar än hans nuvarande.
  • Har en toppenpappa som ställer upp och hjälper till med saker som man ibland kan be höva hjälp med.....

Förutom att det har blivit fel med min deklaration så att trots att jag har deklarerat så fick jag igår papper från skatteverket om att jag inte har gjort det så att jag nu måste göra om allt från början så skuttar jag lite på moln. Är bara glad eftersom det för ovanlighetens skull verkar som att nånting går bra för vår lilla familj och jag känner att vi förtjänar det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback