Sol, sommar och sömntabletter.

Idag är jag verkligen heeeeelt slut!
Eftersom jag har väldigt svårt att somna på nätterna så har en läkare skrivit ut sömntabletter så jag ska bli tröttare osv. Jättebra tänkte jag och hade förberett mig på en skön natts sömn igår. Jag tog tabletterna som jag skulle och jag blev tröttare av dom, tyvärr fick Nemo sin 3 månaders spruta igår och var lugn tills det blev natt då han höll igång hela natten istället! Blev en ordentlig krock det där. Nemo som höll igång och ville att jag skulle sova och sömntabletterna som värkade och ville att jag skulle sova. Någonstans där befinner jag mig. Riktigt trött men har en son som inte alls vill. Får se vad helgen har att erbjuda i sömnväg sen.

Veckan som varit har ju bjudit på en massa härlig sol. Sköööönt! Det har resulterat i en massa bad i en plaskis här i närheten tillsammans med barnen och ibland även bästa Josefina och hennes barn. Det är så uderbar nu är det är så
bra väder så man slipper sitta instängd hemma i lägenheten.

Nej nu är det helg och dax att ta tag i lite helgbestyr. Är det någon som har lust att vara barnvakt en timme torsdag nästa vecka mellan kl 11-12 så får ni jättegärna höra av er!

Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jobbigt med sömnen. Det finns ju insomningstabletter som ska hjälpa en att somna in och komma till ro men som inte har samma effekt som sömntabletter, kanske kan vara något?

Postat av: Veronica

Skönt att få lite hjälp med sömnen. Just nu så är det ju extra svårt att somna i värmen!



Kram!

2011-07-02 @ 11:11:06
URL: http://frujantol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback