Nu har vi fått korten!

Nu är jag i extas. Har fått hem bilderna från den senaste fotograferingen och de var lika fina som alltid. Så nu ska vi välja ut en bild till Hej baby och sen ser jag framför mig en del andra saker jag ska göra med bilderna (bland annat skapa en ny header hit när jag får tid till övers).
Annars idag har jag och barnen varit i lekparken med Axelina och hennes son. Supertrevligt och tiden går ju betydligt mycket fortare när man träffar lite fler människor. Ju fler vi är tillsammans ju gladare vi blir...












Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alice <3

Tack så mycket. =0)



Vilka fina bilder ni har tagit. =0) Jag vill gå till en fotoateljé när Alice är lite större och ta fina foton.



Eller som sambon sa igår att jag kan be någon med systemkamera att ta lite fina bilder. =0P

Postat av: Magdalena

Fina bilder! :)

2011-07-09 @ 15:05:05
URL: http://malikon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback