Lillgammal

Nu är ni lite dåliga med kommentarer igen tycker jag.

Den här veckan har jag mest varit hemma. Varit lite halvdålig och sen så har jag potttränat Liam och det går hur bra som helst. Han har inte gjort någonting i kallingarna på flera dagar så det går över förväntan.
Har insett en sak till om Liam, han börjar bli väldigt lillgammal! Ibland så säger han kommentarer så man själv måste skaka lite på huvudet och fundera på om man har hört rätt. Vet inte varifrån han får allt heller, men han härmar väll oss mer än vad vi tror. Sen är han väldigt lillgammal i sättet som han är med Nemo. Som när Nemo blir ledsen så går Liam fram och klappar på honom och säger "Lilla gubben". Hur söt som helst, och omtänksam.

Nu ska jag surfa vidare i djungeln medan jag fortfarande har tid.

2 veckor kvar till flytt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback