Tjockis hej tjockis hå

Oooooooch nu är man hemma och ligger och brer ut sig på soffan. Idag har jag jobbat och jobbat och sen så har jag varit och träffat andra tjockisar på föräldragruppen, mycket trevligt. Lite kul också att en som man bodde granne med för ett par år sen också blivit gravid och att vi nu går i samma föräldragrupp!

Idag är man ensam igen. Man märker att man ibland skulle behöva någon hos sig. Skulle vara skönt att få hjälp med skorna då man själv har en tjockismage ivägen så man knappt når till sina fötter och sen så är det så otroligt ensamt att sova själv igen. Inte ens Liam ligger ju i rummet brevid och snarkar, konstig känsla.

Nej, funderar på mat... Ingen annan som funderar på att ge mig mat?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja kanske han har blivit smittad av graviditetsförvirringshormonerna, haha. =0D



Haha okej... Ja det slog mig också faktiskt typ i höstas att jag hade ju inte haft mens på ett antal månader, haha. Och jag saknar den inte heller... =0P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback