Slår ett slag för detta

Vill bara slå ett slag för min nya Gästbok här. Den hittar du här till höger, ovanför min bild. Klicka gärna där och lämna ett litet avtryck oavsett om du är här varje dag eller är bara någon som kikar in just för idag.

Sen så ni som har bloglovin som skulle vilja att vi ska följas åt är det bara att hojta till. Tycker det är jättekul att läsa nya bloggar så jag slår ett slag även för detta: Bloglovin = Meddela mig så kan vi följas åt.

Hoppas ni alla där ute får en toppendag!

Kommentarer
Postat av: stina

Hej hitta hit genom fl.

när har du BF? :)

Postat av: Magdalena

hittade dig genom fl och jag lägger gärna till dig på bloglovin. Alltid extra spännande när det är bebis på gång.



Min blogg är ganska ny, men har du lust att följa den är du välkommen. :)

2011-01-27 @ 23:20:53
URL: http://malikon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback