Orka

Ursch, idag är verkligen en dag då jag känner att jag verkligen inte orkar någonting men jag MÅSTE.
Måste försöka duscha ordentligt (vilket är pest och pina just nu för så fort som jag går in i duschen blir jag svimfärdig, kan inte stå upp och duscha och jag vill bara ut). Självklart så duschar jag annars med men nu skulle jag behöva sätta i lite hårinpackning och sånt i håret som tar lite tid. Kan inte direkt säga att jag längtar.
Sen ska jag göra chokladmuffins med choklad i. Alltså så att de blir lite kladdiga. Hade tänkt att jag skulle gjort dom förra veckan men orken fanns verkligen inte. Sen idag måste jag sätta mig ner med räkningarna, sånt som alltid är roligt.

Hoppas att jag orkar med allt idag. Ett steg i taget. Nu börjar jag med att försöka få lite mat i magen och sen får jag ta det där ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback