Graviddrömmar

Äntligen fredag! Nu är det fredagsmys för hela slanten som gäller, eller vad säger ni tokar där ute?
Vaknade helt utan energi och alldeles för tidigt på morgonen av att ha två skrikande katter som står och kräver uppmärksamhet av mig. Slängde ut katterna ur sovrummet och hoppades på att kunna somna om men icke då. Andra morgonen i rad som dessa katter står alldeles för tidigt på morgonen och skriker brevid mig, snart åker de ut!!
Hade tänkt att jag nu skulle ta mig till Öppna förskolan men jag tror att jag skippar den idén och väljer soffan istället. Känner att jag verkligen behöver lägga mig ner och ta det lite lugnt idag.

Nu har mina graviddrömmar börjat igen. Intressant att se om de kommer likna verkligheten något sen. När jag väntade Liam så drömde jag flera gånger att jag födde en gurka (!!) och eftersom gurkan är formad som den är så gick förlossningen på ett kick. Som jag skrev igår så fick jag ligga och hålla emot när Liam skulle ut och inte alls fick krysta så lite liknande verkligheten kan man ju säga att det var, men Liam såg väll kanske inte riktigt ut som en gurka när han kom ut.
Inatt drömde jag att jag skulle föda imorgon. Jag och Simon förberedde allt för den kommande förlossningen. Nu hoppas jag verkligen inte att jag ska in och föda imorgon för det känns allt för tidigt men att föda lite före bf skulle vara välkommet. Två veckor tidigare skulle ju inte skada, det gjorde ju Liam och det hade känts perfekt just nu.
Har också haft en massa andra tokiga graviddrömmar men just nu så minns jag inte så många av dom. Får se om det kommer fler i framtiden, vilket jag inte tror ska vara helt omöjligt.

Nu blir det att kika lite på tv4play och se vad man missat nu när man jobbat och sen ska jag fundera på vad jag vill servera mig till lunch.

Ha en trevlig helg! På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback