Försöker njuta av graviditeten

Nu var det några dagar sen jag skrev här, det blir så när man har många järn i elden. Om jag inte har jobbat har jag varit ute på andra äventyr men idag ska jag sköta uppdaterandet lite bättre.
Har egentligen inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Jag har kommit in i v 30 och det känns i hela kroppen! Man är trött och det är kämpigt att släpa runt på den nya kroppshyddan. Hjälper inte direkt heller att jag har haft halsbränna och sura uppstötningar 2 dagar i sträck nu och det verkar inte spela någon större roll vad jag gör åt det. Jobbigast är på natten när man ska sova, men nu är det "bara" 10 veckor kvar så det är bara att hålla ut. Försöker mig på att njuta av graviditeten varje dag ändå eftersom man inte vet hur lång tid det kommer dröja innan något nytt litet kryp kommer ligga där inne och sprattla eller om det kommer hända någonsin igen. Så trots att sparkarna gör ganska så ont nu och att bebisen lägger sig i dom mest obekvämaste ställningar så försöker jag tänka att det faktiskt ligger en bebis där inne som söker lite kontakt och att det faktiskt är ganska så mysigt.

Igår vart det ett besök hos Linda och Samuel i deras nya fina lägenhet. Det var ett tag sen jag träffade henne, har varit mycket nu som sagt. Har varit mycket i hennes liv med nu när hon planerar in bröllop osv och det är ju jätteroligt! Själv har man hamnat i "gruppen" som ska planera möhippa och jag ska nog försöka komma på lite snaskigheter som vi kan hitta på.

Dax att försöka hitta på något att äta. Blir nog någon mer uppdatering senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback