Resorb

Tack för alla era kommentarer! Dom värmer!
Mår lite bättre nu men mår absolut inte bra. Har suttit och pinat i min Resorb för att få ordning på vätskebalansen och man mår ju genast lite bättre när den blir lite bättre. Men jag vill inte hoppas på för mycket så jag får se hur den här dagen går. Ska försöka få i mig lite mat sen och se vad min kropp tycker om den och sen får jag nog utgå någonstans därifrån.
Har kommit fram till två saker sen igår. Resorb är absolut inte gott när man är magsjuk och mår illa hela tiden och handsprit luktar så otroligt illa att jag skulle kunna spy enbart av den lukten (och gjorde också igår). Försöker man att inte lukta något när man tar handspriten utan enbart andas genom munnen så känns det som om hela munnen uppfylls av någon äcklig smak så det funkar inte bra det heller.

Hade i alla fall en jättesnäll kille och son som åkte och handlade åt mig igår. Simon berättade för Liam att "mamma ligger hemma och är sjuk" och då propsade Liam på att jag skulle ha glass. Stolt son som kommer in till mig när han kommer hem och berättar att han köpt glass åt mig, nästan så att man vill gråta en skvätt åt hur bra jag har det. Tror att jag någonstans har lyckats i hans uppfostran än så länge, trots att det absolut inte känns så när han är inne i sin värsta tvåårstrots.
Igår ville Liam pussa mig på munnen också men jag tyckte inte att han skulle det eftersom det räcker med en sjukling i familjen. Då frågade han om bebisen var sjuk. Förklarade att bebisen mådde bra men att mamma var sjuk. Då drog han ner min tröja, pussade mig på magen, la armarna om magen och kramade ordentligt samtidigt som han ljudade "mmmmm" som om han riktigt njöt. Sötnosen!

Nu ska jag försöka fortsätta arbeta på att bli friskare. Detta gör man genom att kura ner sig i soffan under en filt, titta på gamla komediserier som går i repris som till exempel Ellen och dricka Resorb till det står mig upp i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback