Alla hjärtans dag

Nu är jag tillbaka igen. Har varit väldigt dålig på att skriva nu i helgen men det har varit fullt upp. I lördags blev det en heldag hos Simons bror och sambo. Dom håller på och flyttar så vi hjälpte till. Eller ja, jag hjälpte så gott jag kunde men det blev väll mest att hålla de andra sällskap. Igår så var det fullt upp på dagen med lite allt möjligt och på kvällen kom Felix och Aleks förbi och vi hade våran Fringekväll som vi skjutit på i evigheter. Vi har ju bestämt att vi ska titta på Fringe typ en gång i veckan men sen när julen kom så blev det fullt upp för bägge parter så vi har inte träffats något alls i år. Men nu får vi se om vi kan skärpa oss och hitta lite mer tid för det, det är ju faktiskt riktigt trevligt.

Idag är det alla hjärtans dag. Den kommer i år inte att firas något nämnvärt. Det känns som att vi har en massa andra hål som vi måste stoppa våra pengar i just nu så att det kommer nog bli som vilken annan dag som helst.

Nu ligger Liam och skriker för att han vill att jag ska komma in och lägga mig vid honom. Känner inte alls för att lägga mig och låtsassova brevid honom med den huvudvärken och ryggen som jag har och sen har jag inte hunnit äta något alls än idag!! Hade hoppats på att grabben kunde somna så att han kunde vara pigg nog för att göra lite chokladbollar sen, men det verkar som att vi får glömma den idén.

Måste springa iväg och kika hur min kyckling som står i ugnen ser ut och sen hålla tummarna hårda för att lilleman kommer somna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback