Snart fyra år

Eftersom det inte händer något speciellt idag så kan jag berätta om imorgon istället, för då kommer det hända en del under dagen som inte hör till vanligheten.
Först så ska jag tillbaka till jobbet. Kommer kännas lite konstigt att gå till jobbet och ha Nemo med sig, men det kommer säkert gå bra. Han sover ju mest hela tiden så han är en lätt bebis att ha och göra med.
Efter jobbet så ska vi åka till Hällabrottet och lämna av våra fina pojkar hos farmor och farfar. Jag och Simon ska ut och äta och fira att det är fyra år sedan som vi träffades. Ska bli mysigt men oj vad konstigt det känns att lämna ifrån sig Nemo för första gången. Han har ju alltid varit hos mamma så att lämna ifrån sig honom till farmor känns tryggt men ändå väldigt, väldigt konstigt. Men jag tror att det kommer gå bra ändå. Blir nog jag som kommer sakna Nemo mer än han kommer sakna mig. Det handlar bara om några timmar också för på kvällen kommer vi hämta hem pojkarna igen.

Har kikat runt lite på internet för att komma på vad jag ska göra för att stilla mina pysselcravings som jag har. Har fått lite idéer så vi får se om jag kan ta mig iväg till Panduro och köpa hem lite saker och sätta igång med pysslandet någon dag. Kommer kanske inte bli det allra billigaste men ändå något som KAN kanske bli bra. Får hålla tummarna för att det inte blir så att jag kastar pengarna i sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback