Pysseltönt

Oj vad pysselsugen jag har gått och blivit! Sen har jag fått för mig att jag nog skulle måla världens finaste tavlor om jag bara fick ett stativ och lite färg. Har aldrig målat snyggt så jag vet inte varifrån jag har fått att det skulle bli fina tavlor men nu tror jag det!
Är så sjukt sugen på att göra något riktigt snyggt pyssel som man kanske kan inreda kommande lägenhet med. Någon snygg canvastavla eller något. Funderar på om jag ska ut och leta lite vad hobbyaffärerna har att erbjuda någon dag.
Sen är det väll snart dax för påskpysslet? Funderar på om man ska införskaffa lite saker så att jag och Liam kan göra lite kycklingar och grejer. Kan vara roligt att göra. Måste bara komma på några enklare kycklingar som man kan göra så att Liam klarar av att göra det mesta själv. Någon som har något bra förslag? Helst något som är ganska så enkelt och billigt att göra, så man kanske kan ge morfar och farmor och farfar något litet påskpyssel. Får fundera lite...

Någon som förresten vet om det finns några bra mallar som man kan köpa för att skriva saker eller göra bokstäver i lite olika storlekar? Eller hur man kan göra detta på ett bra sätt om man vill göra någon snygg tavla, antingen canvas eller sträcka upp något tyg över en ram.

Som sagt är väldigt pysselsugen nu så har ni några roliga påskpyssel eller något roligt "snyggt pyssel" som man kan syssla med här hemma och som inte sticker iväg allt för mycket i pris så kommentera gärna. Jag skulle bli väldigt tacksam för alla tips och idéer!

Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Samma här. Har kollat på en fb där människor tillverkar de mest söta grejer och kläder. "Hur svårt kan det vara?!" tänker jag...



Förmodligen jävligt svårt! ;-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback