De jobbiga sakerna

Sitter och samlar... något just nu. Har tänkt att göra ett par saker snart som jag alltid har haft svårt för så jag kräver något extra för att kunna genomföra det. Varför är vissa saker som känns så banal ändå kan vara så svåra att genomföra? Efteråt har man sjävklart boostat självförtroendet och tänker att det där var ju inte så farligt men när det är dax för det igen så drar man ut på det igen. Så snart som jag kan så ska jag försöka sparka mig själv i rumpan och få sakerna gjort som känns så jobbigt. Just nu kan jag inte göra det av ett par olika orsaker men om ca 2 timmar ska jag försöka få det gjort. Det är ju viktiga saker som jag måste genomföra så jag måste verkligen försöka få det gjort.

Håll tummar och tår för att jag klarar av det och sen så att det går den vägen som jag vill. Skulle behöva det nu!

Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Håller tummarna för dig!

Det är viktigt att utmana sig själv och gå utanför sin egen "trygghetscirkel" så vi inte blir mer och mer "rädda" att ta oss utanför den!



Men jag vet att det är oerhört jobbigt att göra det ibland...

Postat av: Sophie

Oj vad kryptiskt :) men jag hoppas det går bra. Kram

2011-04-20 @ 13:57:18
URL: http://Zebster.bloggplatsen.se
Postat av: Me and My Baby Dolls

Hoppas att allting löser sig! Allt går bara man vill! Jag finns härmom du behöver prata :-)



Kramar

2011-04-20 @ 22:02:06
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback