1 månad <3

Idag blir min lilla skrutt en månad. En hel månad! Det är helt sjuk att tänka på vad fort det har gått. Två veckor hade jag kunnat gått med på men EN MÅNAD? Måste titta flera gånger på datumet och se om det verkligen är sant. För en månad sen föddes min andra lilla fantastiska prins. Nu väger han nästan ett kilo mer och har växt flera cm på längden. En del kläder börjar redan sitta lite tajt på honom och andra kläder drunknar han fortfarande i.
Märks att han börjar bli lite större nu i hans beteende också. Han börjar vara vaknare om dagarna och det känns som att han försöker följa än mer med blicken än tidigare. Omgivningen verkar göra mer intryck på honom än tidigare och idag har jag till och med fått bytit en blöja utan att han ens verkade fundera på att gnälla. Han bara låg där och kikade och stretade inte emot på något sätt. En månad... Helt sjukt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback