Tomas Järvheden

Igår vart det show med Tomas Järvheden. Hur roligt som helst! Jag, Simon, hans bror Jonas och hans flickvän hade bokat biljetter till detta stohej så jag och S fixade barnvakt (min far ställde snällt upp) och sen åkte vi iväg. Efter showen åkte vi hem till Baronhills och där fixade vi med tacos som vi åt och tjocka på. När tacosen börjar smälta i vår mage så blev det Nintendo wii som tog över våra sinnen. Vi spelade ett bilspel med Madagascar, riktigt kul och måste göras om!

Om en timme är det dax för dag nummer 2 i denna helg. Då ska jag ringa efter en taxi som kan ta mig till Lundy där det blir firande av Malins födelsedag. Där ska man bli bjuden på mat och sen blir det fest och ståhej. Ska bli kul, trots att man är nykter. Hoppas bara på att den hemska huvudvärken känner för att utebli samt att illamåendet inte väljer att dyka upp.... Ryggen får gärna också hålla kvällen igenom...... Jag hoppas på god hälsa genom hela kvällen alltså, och blir det inte så så får jag ta med mig en huvudvärkstablett ifall att, ha ha.

Dax att börja planera klädsel och sminka sig då. Lite fin kan man kanske försöka sig till att vara trots att man är gravid och känner sig lagom äcklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback