Huvudvärken från helvetet

Ännu en dag med huvudvärken från helvetet. Har idag ringt till barnmorskan i hopp om en läkartid och visst fick jag det, tisdag nästa vecka! Jag får alltså ligga och plågas av denna huvudvärk i en vecka till, tackar. Men fick i alla fall komma in och kika blodtrycket hps barnmorskan (kom iväg tack vare massa alvedon som minskar lite på huvudvärken i alla fall) och det var tydligen utmärkt. Järnbrist har dom inte heller märkt något av, alla tester är bra och vatten dricker jag. Blir tokig på det här snart.
Den här veckan har man lyxen att kunna ligga i ett rum med fördragna gardiner och bara vara stilla men nästa vecka ska jag ha Liam hemma måndag, tisdag och fredag. Fredag sa Axa att hon kunde hjälpa mig att plocka med Liam till öppna förskolan vilket skulle vara jättebra, men hur gör man dom andra dagarna? Jag kan inte ens ta hand om mig själv då jag inte kan resa på mig för att jag då blir yr och det känns som att hela huvudet går i bitar, men dom andra dagarna? Känns som att man får mer huvudvärk bara att tänka på det... Inte har man några släktingar som går hemma och ugglar som kan ställa upp som barnvakt utan alla har jobb. Varför ska allt vara så svårt ibland?
Nej, lägger mig ner med huvudet mot kudden igen för nu har jag ansträngt mig för mycket tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback