Listan

Idag är man trött. Riktigt trött. Men man får försöka köra på ändå och plocka lite här hemma. Vill gärna bli klar med allt till helgen då schemat är ganska så fullproppat, men sånt är bara roligt! Nu med hjälp av Sea band + Citodon så kan jag ju faktiskt nästan leva ett normalt liv igen, härligt.

Har suttit och fundera lite på vad man ska skriva ner på inköpslistan som ska med till Ullared. Pratade med Erika och hon hade skrivit ner en massa saker så jag behöver inte känna mig dum när jag drar fram min, men just nu så innehåller den bara 9 saker. Kommer nog på fler sen.

Nu ska jag låta maten sjunka ner lite i magen och så hörde jag hur posten nyss damp ner i inkastet, håller tummarna för något roligt.

Hittade denna sak ockå som visar min bebis i det skedet jag är i nu, roligt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback