Julklappstips för hela familjen

Nu börjar ju julen närma sig och då är det snart dax att börja fundera på vad familjen ska få i julklapp. Satt själv och funderade här och sprang på denna sida så jag tänkte att jag kan dela med mig av lite tips så ni slipper tänka på det själva! Snäll jag är va? :)





Pappa
Det självklara valet för en pappa som tar tid på sig på toaletten.






Mamma
Fina formar när det är dax för mamma att baka pipparkakor... eller jag menar pepparkakor.






Lillebror
Perfekt julklapp till lillebror när han ska ut och leka snöbollskrig.
Denna manick kan krama massor av snöbollar på kort tid.





Lillasyster
En julklapp som både är gosig och som man kan lära sig något av.
Här har vi gosedjur som symboliserar t.ex. Hjärtmask, Hepatit C eller varför inte Klamydia?





Mormor
Ett vackert duschdrapperi piggar upp mormors hem på ett kick.




Släktens alkoholist
Finns det någon i er släkt som det kanske brukar slinka ner en eller en annan
flaska alkoholhaltigt för mycket i? Då är det här julklappen för honom/henne!
Här kan ni ge bort en uppskattad flaska, men samtidigt en flaska som kanske aldrig
någonsin kommer bli uppdrucken. Runt flaskan har du självklart satt fast en liten apparat
som gör att man måste tänka till ordentligt för att komma in till flaskan utan att ha sönder
den. Ganska så smart va?



Hoppas ni blev nöjda med julklappstipsen, och om ni vill ha adressen där ni kan få hem alla så är det www.coolstuff.se som gäller. Ta det nu lugnt i jul och stressa inte upp er! Ha det lite trevligt istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback