I onykterhetens tecken

Har kommit fram till att alla intressanta inlägg borde skrivas i onykterhetens tillstånd så nu gör jag ett försök. Fast egentligen har jag inte mycket att skriva så jag gör ett försök att bara vara mitt ointressanta jag.
Nu när jag är onykter har jag kommit fram till ett par saker.

1) Lycka är att vara onykter och inse att man har redbull och vodka hemma.

2) Han med brillerna i CSI är bara sexig när han kör sina repliker när jag är onykter. Annars är han ganska så löjlig och oerhört ful faktiskt. Ärsch, han är inte ens sexig när jag är onykter... Punkt två får istället vara att jag säger saker som jag snart inser inte alls är sant.

3) Att sminka sig tar typ 3 min... 5 om man lägger energi i det, 2 min om man är onykter och tror att man lägger energi i det.

4) Att skicka sms och heta Bella Söderek är aldrig bra. Varken som nykter eller onykter. Aboslut inte heller att ha 3000 fria sms. 3000 fria sms är 2000 fria sms att skicka fel.

Nu ska jag snart dra min kos mot Markhills. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback