Osocial

Känner mig så otroligt osocial idag, och väldigt förvirrad. Lite tom också faktiskt. Men men, det går över. Har bara mycket i huvudet just nu.

I fredags var jag på fest i Varberga hos Linda. Hon fyllde den gamla tantåldern 27. Var riktigt trevligt där faktiskt. Blev en del karaoke och prat med människor man inte sett förut. Mycket trevligt. Gjorde dock en riktigt tabbe innan jag drog till henne. Lyckades med att smsa fel IGEN och skickade till henne vad hon skulle få i födelsedagspresent. Som tur var så hade jag skrivit det på ett sånt sätt att hon inte förstod vad det var hon skulle få utan trodde bara att jag hade skickat fel (som jag hade) och att smset skulle till en kille, ha ha. Kändes lite dumt när hon ringde men hon förstod snart när jag klev innanför hennes dörr.

Idag var Liam själv på dagis hela tiden ut för första gången. Stor han börjar bli, och superduktig med inskolningen! Hade gått hur bra som helst och imorgon blir det en timme längre ändå för då ska han också äta där borta. Kan inte säga att det är speciellt jobbigt för mig då man har honom 24/7 helt själv vissa veckor och det tar en hel del på krafterna. Så att få "lämna ifrån honom" ett par timmar för att bara få lite egen tid och få tillfälle till att städa lite känns lite av en lyx, något som nog bara ensamstående föräldrar kan förstå. Tro inte fel, älskar min son över allt annat, men det tar verkligen på krafterna och psyket ibland.

Fk hade gjort fel med mina pengar den här månaden med (förvånad? Nej!) så att jag hade inte ens fått hälften av vad jag skulle ha. Men nu verkar det ha ordnat upp sig så att som jag förstår har jag fått in pengarna på kortet idag. Mycket bra. Orkar inte med en telefonkö till dom idag.

Nu blir det att lägga in lite bilder från helgen till datorn. Skämmas och skrattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback