Tipp tapp

Vad trött jag blir på allt ibland. Nu hade jag planerat att jag skulle in till vårdcentralen och lämna prover vid labbet eftersom jag aldrig hann med att göra det förra veckan. Jag tror självklart att labbet har dropp in även senare under dagen men som tur var så kikade jag på deras hemsida och upptäcker att de bara har dropp in mellan kl 8-9 på morgonen så då blev det inte idag heller. Vet inte vad sjukhuset tycker om det, men jag kan inte göra så mycket åt det och sen så skickade de inte ut etiketter (som ska sitta på mina prover antar jag) förrän i fredags så att jag hade ju inte kunnat gått i fredags heller då jag fick etiketterna på eftermiddagen.

Idag är det lucia också! Ska iväg på Liams första luciatåg i eftermiddag. Ska bli mysigt. Liam ska vara pepparkaksgubbe och han har gått runt i flera veckor och sjungit på "tipp tapp" så han verkar väl förberedd, ha ha. Bra att jag bestämde mig för att uppdatera bloggen för nu kom jag på att jag ska ladda kameror och grejer så att de har lite batterier tills vi ska iväg, är ju bara 2 timmar kvar.

Nej, nu ska jag ge katterna lite mat så de kan fisa lite mer (ja, för fiser det gör dom!) och sen ska jag förbereda lite inför eftermiddagen.

Ha en trevlig lucia folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback