Lite vardaglig lycka och BB-väska

Ett tag så kändes det som att alla mina saker bara försvann, men efter gårdagen så hittade jag 2 av dom 3 saker som försvunnit de senaste dagarna så nu är jag glad igen! Hittade ett papper jag skulle skicka iväg samt min kamera, nu är det bara mina diadem och örhängen som jag hade köpt till jul som är helt totalt borta. Har nog vänt upp och ner på lägenheten minst tio gånger utan resultat. Väldigt störande. Men nu har jag hittat det andra (eller jag och jag, S är väll den som brukar hitta saker åt mig till slut och så var det även denna gången). Sen har jag också kommit ihåg att ringa ett samtal om dagisavgiften och efter att hört en upptagetton ca femton gånger så kom jag tillslut fram och fick snabbt ett svar på min fråga. Glad!

Upptäckte nu att det är 90 dagar kvar till bf och att jag nu är i v 28! Om ca 6 veckor är det dax att börja packa BB-väskan. Vill vara säker på att jag har den klar tills det är dax att åka in, och eftersom Liam kom 13 dagar före bf så vill man ju inte vänta till sista stund med att packa den.
Detta vet jag att jag ska ha med i alla fall: 
  1. Legitimation m.m.
  2. Dryck
  3. Godis
  4. Tidningar
  5. Musik
  6. Babykläder
  7. Schampo och balsam
  8. Kamera
Detta hade jag med sist och fick användning av allt detta så jag tänker köra på samma saker även denna gång och om jag inte behöver allt så är det ju ingen skada skedd. De flesta sakerna kan man packa ner flera veckor innan och det är inget man kommer behöva förrän det är dax att åka in. Mest legitimationen som man kanske får snappa åt sig innan man springer ut genom dörren.
Inte lång tid kvar nu. Nu börjar det närma sig!

Bjuder på lite julbilder eftersom jag hittade kameran (fler bilder finns på http://bellasoderek.bilddagboken.se):



Liam sitter hos sin kusin Jenny.



Liam i fullt sjå med paketöppningen.



Tomten har hittat till Kumla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback