Bloggdesign och Bio

Nu tror jag att jag ger upp mitt designande för idag. Ser i alla fall bättre ut än vad det tidigare gjorde, att jag inte lagt ner någon energi alls i detta tidigare är oförstårligt!
Blev i alla fall ny header osv samt lite snö som gör min sida lite juligare (som ni kanske ser).

Nu kan jag kanske skriva om något annat som hänt än att jag designat lite snabbt på min sida, ha ha.
Igår fick Liam sova hos farmor. Simon hade fått biobiljetter från jobbet så vi tänkte att det var bäst att utnyttja de nu, unna oss något nu när vi känner att vi behöver det. Farmor verkar inte tycka att det var allt för jobbigt att ta Liam heller. Han är ju en lugn kille och igår kväll så var farmor själv lite så det var nog bara skönt för henne att ha lite sällskap. Var bra för mig också eftersom Simon jobbar idag och jag sitter ensam hemma. Gårdagen hade jag tokont i magen och blev blödde lite, men idag är det lugnt, men jag tror inte att det hade varit lika lugnt om jag hade behövt stressa upp mig med att ta Liam ensam redan idag. Det får bli till kommande vecka istället då Simon jobbar till 22 i stort sätt varje kväll, men jag har försökt lägga upp en plan över veckan om vad jag ska göra så att jag inte blir hemmasittandes i min ensamhet.
Idag slutar Simon kl 15 och sen blir det en tur till Marieberg och trängseln, som jag antar att det kommer vara. Har en julklapp till Liam kvar att fixa och sen så måste jag köpa en annan sak också.

Nu ska jag försöka göra mig i ordning lite. Hoppas ni haft en trevlig helg!




Igår vart det ett bad och borttagning av Liams tejp.
Ser ut att kunna bli ett fint ärr efteråt. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback