Vår vår vår

Underbara vårväder!
Idag har jag varit ute och rört på mig en massa känns det som + att jag har fått i mig en kaffe latte tillsammans med Christian och min lilla vilde. Det var mycket trevligt.

Den här veckan har Liam visat en av sina sämsta sidor och varit i någon form av trotsålder. Grinigt litet monster är vad han har varit varenda dag. Som tur var har han sovit väldigt bra på nätterna vilket har underlättat en massa. Man behöver lite nattsömn så att man ska orka med små terrorister på dagarna. Snart är det i alla fall fredag och då åker han till sin pappa igen och så får jag hoppas att han gått tillbaka till sitt rätta jag när han kommer tillbaka nästa gång.

Imorgon har det gått en hel vecka sen jag skickade ett sms senast. Måste säga att det gått mycket lättare än vad jag tidigare trott, så lätt att jag nästan skulle kunna ta en vecka till. Har även gått två dagar utan en enda krona på mobilen. Trodde att det också skulle vara jobbigt men jag har inte märkt det så mycket mer än att jag vågar låta Liam hålla på med min mobil utan större observation eftersom han ändå inte kan ringa någon.

Nej nu ska jag försöka klara av mina kvällsbestyr. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback