Påsk

Kanske det inte är ett kommande magplask jag hoppat ut för, kanske det här är något som faktiskt funkar i längden. Att man inte bara kunde titta in i framtiden och se hur allt kommer att se ut, det här är nästan lite nerpirrande.. ha ha.
Har haft en supermysig påsk måste jag säga. I fredags var jag ute med min underbara Felix och lyckades bli lite för full. Drack nog mer än vad jag trodde. Sen har jag faktiskt bara haft nykter myshelg, alltså en dag, ha ha.. Idag ska jag snart hem till Linda och dricka lite vin. Pratade lite tele med S först och råkade då hamna framför datorn lite längre än vad jag trodde. Men nej nu ska jag sätta rumpan på cykeln och börja trampa. Har dock inte bestämt mig för om jag ska ta med min lilla lurv framme i cykelkorgen eller inte. Jag bestämde ju med S att jag skulle ringa när jag kom hem inatt så då kanske jag lika gärna kan ringa om jag går ut med henne när jag kommer hem istället... många tankar...
Nej nu ska jag trampa iväg innan Linda ringer igen.

Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback