Överraskande oärliga människa

Varför kan folk bara inte vara ärliga?
Överraskande nyheter väntade mig idag... väldigt överraskande... Vad hände egentligen?
Vissa människor är mer oärliga än andra. Vissa som man tror ska vara ärliga. Dom man hade hoppats på lite mer. Känns lite dumt nu, nu när jag berättade vissa saker för dig. Saker som ingen annan vet. Sen kan du inte ens vara lite ärlig tillbaka. Tack så mycket. Känns ju bra... Känner inget behov av att prata med dig längre, klarar mig bra ändå. Önskar bara att jag inte berättade det där. Just den saken har satt ärr i själen på mig och jag vill inte att du ska veta det längre, inte vara så nära min själ längre...
Du vet säkert vem du är. Känner du för att förklara dig så vet du vart du kan vända dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback