Lögner.... igen och igen och igen och igen och igen....

Hur ofta ska man behöva få vara med? Få vara invidar i andras lögner, fångad lite i spindelnätet. Hur ofta? Inte första eller andra gången, varken tredje eller fjärde heller för den delen. Men när tar det slut och varför jus ja? Är för trött på det för att orka bli irriterad längre. För trött för att orka bry mig. Jag hade släppt allt och börjat ta folk in på livet igen och bara på en vecka så får jag två lögner upp i ansiktet på en gång. Det känns ju.... eum... tröttsamt.

Till helgen blir det Stockholm i alla fall. Ska träffa min lilla prinsessa på fredag. Dricka vin och snacka skit. Sakna.
Blir barnledig redan imorgon. Man blir handikappad av att ha barn när det är dax att städa.

Nu vaknar lillprinsen till liv. 3 timmars sömn vart det idag i alla fall. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback