Fullt upp

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Började dagen med att tro att det var fredag idag. Detta berodde nog på att Liam skulle till sin pappa en dag tidigare. Så jag blev lite stressad när jag vaknade klockan tjugo över åtta då frukosten på öppna förskolan börjar klockan nio på fredagar. Men så var det ju inte så morgonen vart lugn med en massa mys framför teven istället. Sen vart det lek med duplo m.m. Klockan 11 somnade Liam och sen sov han i 4 hela timmar!! Läääänge för att vara honom. Under den tiden körde jag några tvättmaskiner, någon diskmaskin och plockade lite. När Liam vaknade blev det att packa för sedan kom hans pappa och hämtade honom.
Kvällen hittills har varit barnfri och då har jag hängt tvätt, dammsugit och dammtorkat lite. Sådant som är svårt att göra när man har en son som är lite halvrädd för dammsugaren.
Om en halvtimme kommer sedan pappa och hämtar Smilla. Hon ska vara hos dom över helgen. Så inatt blir det både djur- och barnfritt. Har jag inte varit med om på väääääldigt länge.

Imorgon kommer Liam runt halv 7. Då blir det lek och sedan frukost klockan nio. Där fortsätter leken fram tills Liam blir trött och då går vi hem och lägger honom.
Klockan fyra kommer Simon och hämtar Liam igen och sen ska jag sätta mig på tåget mot Stockholm där jag ska få träffa min prinsessa igen! Blir nog vin- och pratkväll. Mys!

Nej nu ska jag boka biljetter inför morgondagen. Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback