Underbara F

Oj, jag vet inte vad som hände. Fick ett otroligt givande samtal idag som livade upp hela min tillvaro. Nästan så man blev lite varm inombords efter det. Underbart. F kommer hem om en månad!! Saknar den token så mycket att mitt hjärta nästan går sönder litegranna.

Annars har dagen varit ok över lag. Har varit en massa tjaffs med Simon. Jag känner nu att jag orkar inte låtsas om att han är så jävla trevlig för han är inte alltid det. Han är minst sagt en skit ibland. Sen att man måste läsa i sitt ex dagbok?!? Vad är det för patetiskt skit man håller på med? Sen försöka få över allt på mig och allt som han har läst om, men inte har han tittat datum så han har ingen aning om när saker och ting har hänt. Nej du. Nu har vi ju bestämt att vi ska hålla oss på var sin kant och bara göra saker som är för Liams skull, detta har jag nu bestämt idag att jag ska följa till punkt och pricka så det inte blir något tjaffs. Yes yes.

Men fan vad glad jag är idag ändå! Jag var superglad igår och riktigt glad och på bra humör idag med. Inte ens allt skit om Simon har fått mig på en gnutta dåligt humör (kanske för att jag verkligen har förlorat totalt alla känslor för honom efter hans lögner, känner mig totalt likgiltlig). Jag är på superbra humör och ska snart mysa ner mig i soffan med en film. Veckan är planerad och tillägnad åt kompisarna och det känns alldeles... alldeles underbart!



Jag och Simone i fredags.


Kommentarer
Postat av: Helen

Vad tråkigt! att saker bli sådär, det aldrig lätt att avsluta ett förhållande.

Men livet går ju vidare liksom.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback