Sjuk

Idag har jag varit sjuk. Fick ringa Liam efter en spya runt klockan 12 och då fick han komma och hämta honom. Sedan blev det värre med darrande kropp, huvudvärk och bröstsmärtor. Lite lite bättre nu men nu har jag fått lite andra problem. Ursch vad jobbigt det är att vara sjuk. Hoppas det blir bättre tills imorgon.
Idag har jag ingen hund hos mig heller. Hon fick åka hem till pappa så jag ska få vila ut nu så jag slipper oroa mig för det. Känns bra.

Idag har inte alls varit min dag. Mått/Mår dåligt både psykiskt och fysiskt efter alla besked och virus. Skulle bara vilja gräva ner mig någonstans. Har ringt och bokat tid för hjälp av några av de dåliga beskeden jag fått så vi får hålla tummarna för att det fixar sig. Hände ju också en sak i helgen som gjort att man inte mår bättre psykiskt precis. Ursch och fy för vissa människor...

Tack till Simon som kom förbi med Ben & Jerry glass, vindruvor, choklad och coca-cola till mig i alla fall! Har gjort min kväll betydligt bättre! Skänkte också sin matlåda till mig så jag inte skulle behöva laga mat, superbra. Tack tack!



Min favorit bland Ben & Jerry som det
smaskats på idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback