Fullspäckat schema imorgon

Vart inget vaccin här om dagen (Var det igår? Dagarna går för fort eller för långsamt...) för att det var slut. Blir att ta det nästa vecka istället. Ville inte göra det idag om man blir dålig inför helgen.

Ikväll har jag griljerat julskinka och ätit första skinksmörgåsen. Underbart gott. Det ska börjas tidigt så man hinner äta mycket julskinka innan julen är över!

Imorgon är det fullspäckat schema. Vakna upp och äta frukost för att försöka vara vid öppna innan kl 10 då vi ska möta upp Tomas och Lukas. Sedan ska vi vara där tills klockan tolv och då är det hem och natta Liam. Undertiden som han sover (peppar, peppar) så ska jag hinna duscha, äta något litet, packa inför kvällen. Sen så vaknar Liam och då ska jag ge honom mat och packa hans saker som han ska ha med sig till sin pappa. Klockan fyra kommer Simon och hämtar oss och då blir det bil till Linda. Där ska hon färga mitt hår och så ska vi hinna dricka en flaska vin och göra oss iordning för att sedan vara på förfest i Ladugårdsängen klockan sju. Detta betyder att vi måste hinna med bussen från Linda som går kl 18. Som sagt, stress stress men det ska bli kul ändå.

Nu ska jag snart ut med Smilla och sen ska jag lägga mig så jag kanske somnar till klockan tre om jag har tur. Och så håller vi tummarna för att schemat inför morgondagen inte spricker!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback