Därför vill jag vara världshärskare för en dag...

Därför vill jag vara världshärskare för en dag...

* Jag kan ta en låååång sovmorgon och någon annan får gå upp med Liam på morgonen.

* Jag skulle införa att man ska få dricka alkohol på jobbet om man känner att man har en dålig dag.

* Förmodligen kommer en stor summa pengar överföras till mitt konto med en ränta på 99%.

* Vita huset skulle stå under min ägo och Sardinien skulle självklart vara min privata mark.

* Får be alla amerikanare och alla människor med för mycket tid till övers men "Våra bästa år" och "Glamour" skulle bli bannade, alternativt flyttade till svt24.

* Jag kan kroppsvisitera folk hejdlöst utan att trycka ner min kropp i en polisuniform från toys´r´us.

* Överallt runt om i världen kommer det öppnas drive in med lögndetektortest för en guldtia.

* Jag kommer självklart få gratis plastikkirurgi för resten av livet av den bästa, allt för att jag ska kunna ragga på femtionåringar när jag är nittiofem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback