Ännu en helg till ända..

Shit, kan man vara mer förvirrad än vad jag är? Vet inte alls vad som händer i mitt liv just nu, mycket som händer på en och samma gång. En känsla som jag hade för några år sedan har kommit tillbaka, vet inte riktigt hur jag ska tolka det.
Hela helgen har varit toppmatad av händelser. Kikat på Jonas hus i Lundby, halloweenparty med kusinen och en massa annat. Varit en toppenhelg. Tack alla ni som förgyllde den! Den här halloween vart det till och med utklädnad. Var riktigt trevligt. Dock har mina pengar från försäkringskassan kommit än så att jag fick ta vad jag hade hemma och klädde ut mig till polis. Funkade bra och det var väldigt många som kom fram och skulle prata med än på krogen, killar som tjejer. Tur man är så pass social att det inte blev jobbigt då ;)

Skulle nu lägga upp en bild från helgen men då det inte verkar funka så får jag återkomma med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback