Sex med ond utgång

Idag har jag sövt lillkillen som har hamnat i en jobbig period av separationsångest och inte alls vill somna i sin egen säng längre. Nej, nu ska man ligga i mammas famn med nallen i handen och nappen i mun, annars går det ju inte alls. Jobbigt, men som tur är kommer det gå över och återgå till det normala så småningom. Man måste bara ge honom lite tid. De är ju så sköra de här små liven. Sen kan jag inte säga att det inte är helt omysigt att sitta med honom. Han är ju en sån riktig myskille. Sen håller jag inte alls med T som nog är den enda jag hört som INTE tycker att bebisar luktar gått. De luktar ju underbart!

Idag tänkte jag mot bättre vetande berätta om en sak som hände för ett litet tag sen. Handlar om sex så ni som är lite pryda av er bör nog sluta läsa nu, ha ha. Det var efter att jag och S hade idkat älskog (japp, här har vi blivit fina). Han gick på toaletten och jag låg kvar i sängen. Tänkte att jag skulle ta på mig täcket som låg brevid i en hög. Det räckte med ett litet ryck så kom en liten svart vibrator (ha ha) flygande genom luften och träffade (såklart) mina tänder! Det hela gjorde jätteont och det kändes som om en tand hade gått av. S kom snart in och upptäckte mig i sängen där jag låg och försökte hålla tillbaka tårarna. Inte för att det gjorde ont utan för att jag skrattade (ljudlöst för att inte väcka Liam) som en galning. Tankarna om att jag skulle behöva gå till tandläkaren och de skulle fråga vad jag hade gjort och jag skulle bli tvungen att svara att en vibrator slagit sönder tänderna på mig gjorde det allt för svårt för mig att vara allvarlig. Sedan kom även tankarna om alla andra i min omgivning som skulle fråga mig vad jag hade gjort. Tänk tanken själv att sitta på babycafét då alla Lattemammor sitter och frågar ut mig och jag med mitt dåliga pokerfejs skulle behöva säga att en vibrator gjort mig detta. Tror ni de hade velat höra detaljerna? Tror ni att deras första tanke skulle vara att den kom flygandes genom luften genom ett täcke eller att jag haft den i munnen ändå som någon egendomlig njutning? Vad skulle mormor säga när hon frågade mig?
Om ni nu vill veta vad som hände så klarade sig mina tänder. Men stunden då jag låg och tänkte igenom allt som kunde hända roade mig i flera minuter och S stog hela tiden frågvis vid sängkanten och undrade vad som kunde få mig att skratta så hejdlöst i den svarta natten.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha vilken rolig sexanekdot :) Tur att man kan ha roligt efter sex också.



Jag hoppas verkligen att denna penicillinkur hjälper till för nu orkar inte mina halsmandlar mer snart :P

Postat av: Mariana

Haha, det här inlägget gjorde verkligen min kväll ;)

Kramar!

2009-05-06 @ 22:22:57
URL: http://mischa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback