Ny digitalkamera

Ännu en ny dag, och solig desutom! Yes yes. Me like sol!
Idag ska jag och Liam ta oss iväg till Anna och Siri. Spana in den lilla tösen och deras nya lägenhet. Ska bli trevligt. Får ta med mig min nya kamera som jag införskaffade igår. En snygg liten brun sak i läderfodral. Minne för ca 400 bilder. Kanske lite för många finesser för att jag ska orka mig med att använda alla, men säkert superbra för dom som orkar.
Hade tänkt att skriva min förlossningsberättelse snart. Har varit riktigt dålig på det. Först inväntade jag papprena från sjukhuset så att jag kunde ha lite underlag att gå på, men nu när jag fått hem dom är det nog mer lathet att jag inte gjort det.
Nu ska jag i alla fall stoppa in en kyckling i ugnen och sedan titta om min lilla kille sover som han ska.
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback