Glädjevågen

Kikar ut och ser att det är gråa moln på himlen. Attans. Jag och syster som först hade planerat in en promenad till babysimmet idag. Men det är inte allt för roligt om det blir regn. Idag är sista gången för denna säsong också och det känns både roligt och tråkigt. Det är ju faktiskt riktigt mysigt att gå på babysimmet.

Förra veckan ställde jag mig på vågen. Senast jag gjorde det var i mitten av april så jag hoppades bara på en liten förändring i positiv riktning. Och vilken förändring sen! 6 kilo har jag gått ner på dryga månaden! Mer än förväntat så jag är superglad. 3 kilo till och jag är nere på vikten jag hade innan jag blev gravid! Hade hoppats på att gå ner under 60-sträcket till sommaren och nu väger jag 59 och det är faktiskt lite tid kvar innan sommaren ju. Hur nöjd som helst!
Nu ska jag snart vräka i mig kyckling.
Men ni får ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack gumman, vad glad jag blir :)

Men du blir ju också mindre och mindre, hela 6 kg på en månad, det är ju jättebra! :)



När ska vi förresten ta och ses nudå? Har fått förhinder så hinner inte ses imorgon :( Nästa vecka?

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback